2011. április 18., hétfő

Miért?

Sziasztok! Van egy nagy problémám, amiben ti tudnátok segíteni nekem! Annyira boldog voltam, amikor éppen hogy megnyitottam ezt a blogot és már is olyan sokan voltatok, komikat írtatok, meg minden....
De az előzőhöz, meg még azt hiszem az azelőttihez sem kaptam valami sok komit. Nem érdemlem meg? Ennyire szar a törim, mert akkor szóljatok! Szerintem más írótársamnak is rosszul esik, ha nem kap komit. Nem kérek túl sokat, de itt vagytok 17 + a névtelen olvasok és alig kapok komit. Írhatnék ki 17-es komi határt, de nem teszem, mert bízom abban, hogy lesznek, akik anélkül is írni fognak, de úgy néz ki csalódnom kellett...
Most nagyon szomorú vagyok. De nem vagyok szívtelen, most nem, de ezentúl feji= komi határ. Ha nektek ez így jó lenne. Nem azt kértem, hogy istenítsétek a törim, mert tudom, hogy annyira nem jó a törim, de nekem ez szívből jön. És jól esne, ha kapnék visszajelzést tőletek... Csak annyit kérek, hogy írjátok le, hogy jó e a töri, vagy nem. Szar, vagy valami. Csak írjatok. Köszönöm!



U.i.: Nem sokára hozok fejit, de remélem, hogy annál bepótoljátok az elmaradásotokat! :(

Nincsenek megjegyzések: