2011. szeptember 29., csütörtök

Fontolgatni való

Nos kedves olvasóim!
Nagyon szomorú vagyok, mert már meg sem merem számolni hány fejinél nem kaptam komit, vagy nagy nehezen megszületett egy komi, max. 2. Miután ezek az "apró" jelek arra utaltak engem, hogy nem jó...a következő fejezeteket pedig a komi hiány miatti hangulatom eléggé befolyásolta...és most lehet azzal jönni, hogy megint rinyálni fog, de nem. Sőt nem könyörgök többé, hanem drasztikus lépésre folyamodok, azt látván, hogy titeket úgy sem érdekel.
Azt kellene már csak eldöntenem, amiben talán ti segíthettek, de úgy sem fogtok, mert minek?!
Szóval a történet sorsa a következőképp alakulhat:
-befejezem ezt a könyvet úgy, ahogy én azt alapból terveztem és itt a vége, úgy lesz befejezése, ahogy az eredetileg is lett volna ennél a könyvnél, ami hát nem biztos hogy boldog vég...
-ill. befejezem ezt a könyvet és elkezdek ezen a blogon egy másik történetet, és talán majd a későbbiekben, ha lesz rá igény, folytatom és talán be is fejezem a történetet teljes formájában...
Szóval tőletek csak az a része érdekelne, hogy mi legyen a történettel, ha végeztem az első könyvével?!
Elnézést azoktól, akiket fárasztottam és előre is köszönöm azoknak, akik megtisztelnek a bejegyzés témájáról szóló véleményükkel...
Puszi:
Barbie!
:(

Nincsenek megjegyzések: