2012. május 14., hétfő

Halihó emberek!

Sziasztok!
Remélem vannak még akik szívesen olvassák ezt a történetem és nem haragszotok rám annyira, hogy többet nem kapok majd komit a fejikhez. Tudom, kicsit eltűntem, de hát mindennek megvan az oka. Először is történt egy kisebb-nagyobb baleset (kinek mekkora volt...) aztán pedig a gyógyulás miatt kifutottam az időmből, így az írásbeli miatt már nem igazán volt időm írni. Sajnálom, foghatjuk lustaságra, vagy fáradtságra nekem mindegy. Aki érettségizett érzi, hogy emellett nem igen van se ideje, se kedve írni még ha imádja is amit csinált. Sajnálom én magam inkább fáradtságra fognám....nem tudom....ítélkezzetek felettem :) Amint tudom megírom a kövi fejit és felteszem nektek. Remélem addig még akadnak türelmes olvasók!
Puszi
Barbie

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nincs semmi gond... Én személy szerint várom a kövi fejit :)

Barbara G. Roberts írta...

Szia kedves névtelen olvasóm! Örülök, hogy megérted, hamarosan hozom a következő részt! remélem a többiek hozzád hasonlóan türelmesek lesznek velem! köszönöm! puszi!
:)