2011. október 15., szombat

Híreim

Sziasztok kedveskéim! Már hetek óta tanakodok, hogy miként végződjön a történetem sorsa. Eddig nem láttam értelmét még csak annak sem, hogy ezt a könyvet, amit elkezdtem be is fejezzem, hiszen nem vagy csak egy komit kaptam. :( Ez miatt nagyon szomorú voltam, hiszen nem értettem, mi ennek az oka. Elvégre, ha szar lett a feji, akkor az embernek megvan a véleménye ha jó lett, akkor szintén megvan a vélemény, de hát miért nem írjuk le azt a kiba***tt véleményt /elnézést a kifejezéseimért, de ez rettentően dühít engem/
Szóval a döntésem a következő, ami természetesen változhat, mint az évszakok :) Szóval ezt a könyvet már biztosan befejezem, de a többinek nem látom nagy esélyét arra, hogy napvilágot lássanak. Ebből a könyvből már csak 6 feji van vissza /ha jól számoltam/ és vége, de miután én eredetileg ezt a történetem 3 könyvesre terveztem, így valószínű, hogy a befejezés sem biztosan "happy end" lesz...de ez jelenleg őszintén szólva nem érdekel. Megelégeltem, azt hogy nincs komi és semmi visszajelzés sem...
Ma már megértettem a komi hiány okát. Egyszerű a kérdésre a válasz: Nem érdekel titeket és ennyi az egész. Hát akkor engem miért érdekel? Ha nem lesz befejezve az sem tűnik fel nektek...szerintem. :( ha be lesz fejezve talán még az sem tűnik fel, szóval van értelem?
Puszi
Barbie

4 megjegyzés:

Katica írta...

Hali!
Szerintem ne hagyd abba. Nekem tetszik, csak nem nagyon szoktam irogatni, én inkább csak olvasgatok.Szerintem inkább az a baj hogy időnként sok idő telik el a fejik között.Megérthető, hisz nektek íróknak is vannak gondjaitok.De ezt az olvasók többsége nem veszi jó néven és inkább lekopik. Én azok közé tartozom akik kivárják a következő fejit. Kiváncsi lennék, milyen történeteid vannak még.
Ne keseredj. Az élet nem igazságos.
Puszika Katica.

Barbara G. Roberts írta...

Szia Katica! Én sosem vártam hónapokat a fejik között, vagy nem is tudom én...és ha az a 34 r.o. és még ki tudja hány névtelen olvasó írna, akkor nem lenne gond, hiszen akkor én is olyan kedvvel állnék a következő feji írásához és minél hamarabb érkezne a feji...mind1 az élet valóban nem igazságos én ezt már sokszor tapasztaltam és valóban az íráson kívül még rengeteg problémával kell megbirkóznunk, elvégre mi is emberek vagyunk :)Ha érdekel milyen történeteim vannak, akkor a fent lévők közül nézz körbe a többi blogomban is /ha van kedved hozzá/ szerintem találsz még kedvedre valót :) Köszönöm, hogy írtál! Sokat jelent nekem, hogy annak ellenére, ami van azért még ha csak egyet is, de kapok komit :)
Puszi
u.i.: látom hányan olvassák el az adott fejiket, hála az új blogger funkcióknak :) és ezért zavar leginkább, hogy sokszor kimutat több mint 40 olvasást és abból nagy nehezen ír egy valaki :) ez zavar engem :)

Tori írta...

engem érdekel. Légyszi fejezd be.

Barbara G. Roberts írta...

Szia Tori! Köszönöm, hogy írtál! Értékelem, hidd el, de ezt a jövőben is így kellene akkor :) puszi!
amint tudom hozom a folytatást :)